27:e januari...

Tittar ut genom fönstret och ser det jag vill se, nysnö. Kan inte annat än att hurra och hoppas den får ligga tills Lördag då man skall ut i backen igen. Blir faktiskt en tur till Isaberg även denna helg, så om någon vill med, säg bara till, plats finns! Hursomhelst skall jag njuta av min lediga tid tills dess...

För igår hade jag två timmar i skolan, två timmar om kändes väldigt onödiga, då jag redan hade gjort mer hemma än vad som behövdes. Nu skall jag även avsluta det hela med att fixa lite i sketchup, sen är det bara till att skicka in och se glad ut. Sen skall jag ut till Däckia och äta lite lunch, allt för att senare sticka in till Fenix och dricka kaffe. När jag tänker på det skall jag nog ringa Isse, han är ju ledig idag!

26/1 -10...


Sitter dock nu och funderar, om man ska flytta till Malmö eller inte. Känns just nu lite onödigt att flytta när jag väl har två-tre dagar i veckan i skolan, och då kanske inte mer än 2 timmar. Känns så onödigt att lägga pengarna på att bara sitta i en lägenhet och glo, bara för att sedan åka hit igen för att ha något att göra förutom att gå på gymmet. Men det tål att tänkas på, bara jag får lite mer att göra...

Nej, nu skall jag ut och tänka lite på snön istället, se om jag får något ut ur att sladda runt på cykeln genom staden...


Kommentarer
Postat av: Staffan

Enligt BBR måste inomhustemp. inomhus vara minst 18 grader så ni lever på gränsen med 18.7 =)

2010-01-27 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback