29:e januari...

Nu har nästan hela januari försvunnit och vi har nästan inte haft några plusgrader, inte ens här i Skåne. Det gillas kan jag tillägga, speciellt om man vill ägna sig åt vintersporter. Var och Köpte mig ett par skidor igår, Salomon typhoon, som jag var tvungen att testa. Därför blev det en kvällstur till Vångabacken och premiäråk för mig. Blev lite imponerad att där var mycket snö, mer än vad jag trodde...

Roligt också att träffa Dolle i backen, då han och Calle var och åkte såndär snöbräda. Lyckades även göra världens snyggaste urpa, där jag gled på ryggen i full patte, kanske 20m. Tur var att jag inte började snurra eller dylikt, men det tackar jag min koreanska gympaskills för...

Arabs, got money but no taste...


Annars har dagen varit rätt lugn, började med ett axelpass på gymmet (de två andra av mina axlar) och precis när jag var klar så kommer min lilla isländska intrippandes. Om jag tror rätt så lär hon inte läsa min blogg, men söt är, ja jävlar! Synd bara att hon spelar i KDFF, kan ju inte ha en tös som gillar fotboll, lite skumt...

Nej, nu skall jag ner och fika med Jocke, sen blir det kanske en tur till badet med Per, allting avslutas med På spåret hemma eller elsewhere, sen blir det Isaberg imorgon...fuck yee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback