30:e januari...

Oj vilken dag detta har varit, kan knappast bli mer nöjd! Den började med att klockan ringde vid 05.00 då jag hoppar ur bingen och inser att jag är trött. Sen blev det till att plocka fram termos samt att koka lite kaffe. Sen var det bara till att klä på sig underställ, äta frukost och borsta tänderna. Efter alla dessa strapatser var det dags för lite morgonkörning mot Isaberg och skidorna som stundade!

Och väl uppe vid lite över 8 så ringde jag jims, som hade en stuga de hyrt över helgen, endast tre km från berget. Innan de kom ahnn jag åka ett par åk, varpå det bara var jag och en till i backen, han som ses på den ena bilden. Sen har det varit skidåkning till tusen, förutom när jims och Rebecka hade beställt spa, varpå jag och Uffe kunde vila upp oss lite och kolla på slalom i deras stuga...

Nypistat och fint...


Sen nu är jag hemma igen, allt för att återgå till en jobbig vardag, eller inte. Kollade schemat och det blir nog två timmar på Måndag morgon, sen blir det morgonträning för hela slanten. Allt för att få en skymt av min lilla pingla. Kvällen tänkte jag dock spendera lite här och lite hemma, men jag kommer nog somna snabbt kan jag lova. Skall försöka spela in en liten filmsnutt på min numera grymma åkstil, där jag verkligen får till en liggande slalomsväng, sjukt nice! Bara till att valla all i pist kön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback