31:a januari

var brädan såld och fort gick det. Kan inte fatta hur bra blocket är, men jag la ut den i Fredags och igår ringde en och sa; "jag tar den, kommer imorgon...". Så idag körde han upp från Malmö och hämtade möget, allt för att göra mig glad att bli av med den! Nu blir det bara skidor, och det blir nog vånga på Tisdag, kvällen räddad!

-21c i Isaberg och Loke med nya tröjan...


Så som ni ser från bilden till höger så har Loke nu fått en tröja, eftersom min mor har blivit galen. En jaktchampion ska fan inte ha kläder, dock skall tilläggas att han knappt kan gå ute i kylan. Förbluffande nog så gillade han den, och den värmer honom, så det får bli ett plus i kanten...

Nej, nu skall jag ner på staden för att casha in lite pengar. Hoppas nu bara inte det är för kyligt ute, gillar inte motvinden längre, plus att jag är lite sleten idag. Hur jag skall orka upp imorgon är ett mysterium...

Kommentarer
Postat av: fjabbster

Har Loke blivit en flicka?

2010-02-01 @ 23:22:58
Postat av: Axel

Moren hon tror det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback