3:e juli...

Jaså, då sitter jag här igen, dock bara för en liten snabbis här på bloggen, då jag tänkte ta mig ut i solen för att steka lite bacon. Måste ju ta tillvara på dessa soltimmar nu när man jobbar hela tiden. Trist på jobbet också, man kan ju inte inte uppskatta solen så mycket, inte för att jag uppskattar jobbet heller för den delen, men som Henrik säger, "tänk på pengarna".

Annars tycker jag att allting går alldeles för fort, veckorna bara springer iväg, samtidigt som jag själv bara står och stampar. Har  dock fått lite mer kött på benen efter dieten, men vi får se hur det går med SM-kvalet,, vet just nu inte om jag orkar eller vill vara med. Jag vill ju bara åka skidor just nu...



Gårdagen spenderades först på jobbet, sen till Friskis, vidare till Jocke, allt för att sticka ner till Åhus med Per en runda. Vi var faktiskt modiga nog att gå ut på bryggan och slänga några svanhopp i sjön. Folket som stog och glodde tyckte nog vi var lite galna och det var fan inte varmt, jag vill verkligen inte ljuga och säga tvärtom, det var skitkallt!

Nu får jag ta och gå ut och njuta lite, skall nog skriva lite mer imorgon, trots allt inflyttningsfest hos Tobbe&Sandra...

Kommentarer
Postat av: Olivia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback