13:e juni...

Nu har ju annu mer tid lyckats springa iväg och jag har laggat lite efter med uppdateringarna. Troligen är det de fakto att jag har jobbat och slitit som gör det, men även min ovilja att sticka upp till kontoret i veckorna, då jag aldrig har tillräckligt med tid. Nog om det, vieckan har ju innehållit en spännande match mellan KDFF och Linköping, detta i Sweden Cup, där tjejerna tyvärr fick vika knäna efter straffar, lite svårt när motståndarna har en landslagsmålvakt i buren...

Sen har det varit ett lugnt veckoslut, där vi var ute en sväng i Nymö, där Matildas student vankades. Vacker som alltid stegade hon ut till oss som snällt hade placerat oss i utemöblerna, självklart svängde man på buffen! Maten, sällskapet och kvällen var nice helt enkelt. Lördagen blev dock så mycket mer hektiskt, då jag var tvungen tat hjälpa killarna på Sweden rock att få lite glass, inte så jobbigt, men väl så stressande...



Lördagskvällen blev dock en succe utan dess like! Jag, Henke, Jocke och Tomas begav oss ner mot Täppetboden, där Maria snällt hjälpe oss känna oss hemma. Allt blev lycket, allt var gott och livet det njöts av. Vi stannade länge, pratade och umgicks, allting var sådär perfekt som det goda sällskapet gjorde det. Fan va nice det var, nu blir det stående tradition, mat och sprit samt gott umgänge...dock avstår ju jag sistnämnda...

Denna dagen började med ett slavpass på gymmet, där jag, sjukt otaggad blev av coach per tvingad att köra ett FitnessFive-pass. Blev en 100reppare, dock med dålig inställning och lite bortdömt, trodde faktiskt jag skulle klara 25chins, men det får vi se sen. Fortfarande benen som är min akilleshäl, men allt går att fixa på några år!

Sen har det ju varit en specialhelg, där LeMans24h har rullat, har tittat lite från och till, blev en hel drös med tid inatt, synd om peugoet som brända alla sina bilar, trots att de låg så bra till. Slutet blev dock Audis, där tre R15 TDI rullade in, med Rockenfeller i täten. Snyggt också att Lola A&R-bilen knep första i LMP2-klassen och Porsche 997GT3 RSR första i GP2. Snyggt jobbat av alla, mycket skoj att se hur folk njöt av tillställningen!

Nej, nu sticker jag och njuter av några kvinnors sällskap...!

24h Nürburgring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback