16:e juni...

Nu kan jag faktiskt säga att det rent utsagt är sommarlov, då jag klarade ala mina kurser. Även bärverk, där jag på slutuppgiften fick hybris för att endast ha skrivit 8sidor, jämfört med alla andras 15-20, så fick jag en bra poäng. Jag klarade det är väl huvudsaken, vilket även gäller caden, som dock var rätt införstådd att den skulle klaras av. Så nu kan jag skatta mig lycklig över solen, ända tills jobbet blir för mycket...

Annars så har jag nästan precis kommit tillbaks från en miljöutbildning på GB i Simrishamn, något som jag trodde skulle bli trist, men han hade faktiskt en poäng. Visst att vi har problem med väder och vind, men det är ganska uppenbart att vårt levene idag inte är hållbart. Sen får vi se hur fan vi skall lyckas göra något åt det, jag försöker iallafall.



Jag och Henrik svände förbi Myrestad häromdagen, då vi skulle tömma hans bil som nu Daniel köpt. På vägen så tog vi en liten avstickare kring Maglehem, och döm om vår förvåning om vi inte ser en circus där. Henke nitade och backade, sladdade lite och njöt av att se en riktig bya-circus.

Så nu blir det åter till verkligheten, då jag skall jobba som vanligt. Blir ju inget Sthlm på Fredag, men dett är ju av en enormt mycket bättre anledning än vad man kan ha hoppats på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback