1:a juni...

 kan man väl nästan säga att det är sommar, eller att det skall vara så, även om vädret är det värsta som finns. Tycker vi har haft en hel del regn och rusk nu i vår, kanske inte blir så mycket glass-skeppande i sommar. Hursomhelst så är det ju nu nästan sommarlov, vilket innebär ångest över att man måste snart tillbaks till skolan. Menmen, vi gör så gott vi kan för att hålla fanan högt...

Annars har det varit en lugn helg, var nere och strosade lite i Forsakar, vilket väder, gick och njöt i t-shirt och tänkte på hur livet ter sig. Sen på kvällen på Lördagen blev det en lugn tid på kontoret, varpå jag cyklade en lite nsväng utom kulltorp, lite outforskat område för min del.  Kan ju säga att det var som vilket villområde som helst...

                      



Ifrån bilderna följer även att jag, Lina, Per, Sofie och Tomas var och glodde på KDFF:s gryma match i Söndags. Kan ju inte säga annat än att dom spelade lite sömningt i 1:a halvlek, men vilka kämpar de var i 2:a halvlek. Snygga mål rätt igenom hela matchen, och sista inlägget från antonia var ju inte att leka med, rätt i nättaket. Var lite kyligt att stå där, men med tjejernas charm och våran entusiasm var kylan glömd (nästan)...

Igår stack vi ut och gick, jag, Jocke och Tomas, varpå gangsterbilden togs. Synd bara att iphonen har sämre kamera än min gamla t610, men bättre än inget alls. Så denna dagen blir till att spenderas på lugn fot, skall väl fika lite, njuta av min tid och sen bara allmänt vara. Blir nog en tur till GB nu, sen Däckia och snacka lite banan...

Lägger in lite bilder från varvet, kan säga att jag är sjukt sliten på en av bilderna, gissa vilken...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

"Ursprung: Vietnam" ^^

Postat av: bloodline

kul att du nu deffat upp dina armar till den punkt då de ser ut att vara inklippta i bilden....



Och sluta för helvete att fota med ajfånen; du har en pryl för tjugo papp som tar bra bilder, likväl förbannat fotar du med nåt som i bästa fall kan sägas vara världens bästa PRkupp!

2010-06-08 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback