22:a juni...

  börjar även denna sommarmånaden gå mot sitt bittre slut och inte fan har vi fått bra väder för det. Inte för att jag känner mig manad till tre veckor med konstant temp kring 30c, men lite bättre än så här kan du, John Pohlman. Nej, nu får man väl erkänna då att jag har ju inte tid att uppdatera hela tiden, även om jag försöker.

Kvällarna spenderas ju på någon form av gående fot, kring en kopp java eller på annat vis, då jag inte är manad att sitta på det ställe där jag normalt alltid gör skolarbete. Nog för att jag klarade allt skolarbete, men ändå, känslan är stark. Sen kan det ju bero på att jag är lite segare på kvällarna, jobb och diet har tagit hårt, men det tog även 10kg från min kropp, så nu är det bara till att börja bygga upp igen och denna gången kommer det bli så jävla bra!

365 GTB-4


Annars har det varit full rulle framåt, blev en tur till Taste i Lördagskväll, samt att vi gjorde något i Fredagskväll som jag dock inte kommer ihåg. Min Bror och Martina kom även på avsiktlig blixtvisit, och förhoppningen kvarstår att de även väljer detta alternativet denna helg, så vi äntligen kan fira midsommar i det nya hemmet!

Sen hoppas jagäven att jag kan få in någon form av semester i slutet av sommarlovet, en tur till Monaco hade i detta fall stått på agendan, allt för spänningens skull. Skoj även att jag nu troligen fått in Axel som semestervikarie i frysen, trevligt att få jobba lite.

Kul att jag nu kan utan några somhelst problem göra 10 i axepress ståendes på huvudet, småskoj att köra den stilen på gymmet så alla "hobbytränare" får sig en törn! Ciao från Laos...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

moget att radera?

Postat av: Axel

Jag får väl göra va fan jag vill?

2010-06-27 @ 17:04:01
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

yttrandefriheten då?... eller du är en diktator på internet?

2010-06-28 @ 15:04:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback