27:e juni...

Roligt att bloggverktyget hade lekt lite av sig självt och inte publicerat det jag skrev på midsommarafton. Menmen, jag får väl ta nya tag för att redovisa lite kort. Allt blev En lugn tillställning nere i Yngsjö, där vi glodde lite på strandfyrarna, njöt av jordgubbar samt det fina vädret. bifogar lite bilder av den fina dagen.

Annars har helgen varit extremt välbehövlig, då vilan var så sjukt grym. Dagarna har faktiskt gått ganska njutfullt, inte för snabbt, inte för sakta. Hursomhelst harjag hunnit med en himla massa, även om jag inte kunnat träna, då Friskis hade stängt. Gårdagen blev en lugn tillställning hemma hos Sofie, dock sjukt skoj att leka lite skit. Sen stack resten ut till Bånken, mn jag drog mig hemmåt, så man fick sova lite innan dagens bröstpass. Träning framför allt, när man inte har egen boning....



Sen har det ju varit fotboll idag igen, mycket engagerande. Jag, PJ, Per och Tomas njöt av faktiskt bra fotboll. KDFF fick straff tidigt och höll sitt mål till 84:e minuten, när Göteborg även de fick straff. Lika är inte dåligt att spela, men de hade fan behövt poängen! Vädret var ju iallafall riktigt jävla nice, fixade lite på brännan!

Nu skall jag dock hem och äta sjömansbiff, eller som Tina Nordlund uttryckte sig, Seamon stew. Så sjukt hungrig är jag just nu, så en proteinare får sitta perfekt såhär nån timme innan maten. Faktiskt väldigt nöjd med Kostexperten.se, så sjukt mycket bättre än gymgrossisten.

599GTO


Nej, nu cyklar jag ut i solen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordgubbar är aldrig fel. =)

Postat av: bloodline

allvarligt... jag snor snart din kamera och använder den i sommar... på tal om sjömansbiffen; What does Madeleine McCann and a submarine have in common? They're both found at the bottom of the ocean file with seamen... mycket roligare när man läser det högt....

2010-06-28 @ 11:40:00
Postat av: bloodline

filled ska det va, inte file! Svägerskan din blev ju skapligt arg när hon läste den, men kul var det!

2010-06-28 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback