6:e juni...

Man måste faktiskt skriva ett inlägg på den här nobla dagen, Sveriges nationaldag. Nu då, vilket väder det har varit hela helgen, detta betyder då att man måste jobba som fan, när alla skall köpa glass hit och dit. Menmen, vad gör man inte för pengar i dagens samhälle...

Helgen har annars varit väldigt givande, blev en lång fika tillsammans med morgonträning igår, känns verkligen bättre nu när coach Per har ger en feedback, hoppas nu bara jag kan gå ner lite kilon till, så jag har en ärlig chans att impa på mig själv, hade varit skoj att flänga till med 30chins på stora torg....

Sen vid 14.00 blev det ut till Vilans IP för att kolla på töserna som igår spelade mot bottenlaget Hammarby och det gick åt helvete. De spelade nått så makalöst dåligt och förlorade med 0-1 hemma. Bröderna nilsson var verkligen inte glada och visade öppet sitt hat mot dålig fotboll.
          



Sen på kvälllen blev det till att tända grillen ute i Vinslöv, då vi invaderade Tobbe och Sandras rescidens. Blev bara till att grilla lite korv för min och Henkes del, de andra fläskade på med diverse godsaker. Sen satt vi lite senare och glodde på Oceans eleven.

Söndagen började dåligt då jag misstog mig om Friskis, så de hade tydligen stängt. Så nu blir det troligen till att byta gym, så man kan ta i lite mer, alltid bra med variation. Har kollat lite på Atletklubben under idrottshallen. 6 internatioenlla lyftplattformar är fan inte dålig utrusning, samt annat smått och gott, bl.a. mycket friviktsmaskiner, inte sånt jävla svenssonskit med magasin som ändå inte gör nytta.

Nej, nu skall jag ner och rädda Tomas i tivoliparken, allt efter en välförtjänt tur med kajaken...

Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

erkänn att du bara har lagt kajaken och hällt lite vatten på den!! =P

Postat av: Axel

Nejnej, hällde syra på den...

2010-06-08 @ 18:50:14
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

citronsyra?

2010-06-09 @ 18:14:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback