8:e juni...

Jaså, då var det dags att ratta lite här igen, även fast solen lyser ute. Lustigt sommarväder vi har fått, där jag imorse var tvungen att cykla med mössa, då dimman var så tät och kall, sen svettas när man cyklar från Friskis till staden. Sen blir det lite sovmorgon imorgon, vilket betyder morgonträning, vilket i sin tur förhoppningsvis betyder frukost på Friskis i solen...

Gårdagen spenderades mestadels på jobbet, då helgens fina väder gjorde folk onödigt glassgalna, skall dock tacka för att man har ett jobb, menmen. Skönt dock att det höll ett rätt jämt tempo över hela dagen, allt för att kunna vara lite lugnare idag. lite småskoj att se hur mycket förarna skall ha med tills midsommarveckan...



Blev ju även lite sittandes uppe hos Henke då det skulle presenteras en ny Iphone, luctigt nog döpt till Iphone. Måste säga att den är sjukt snygg, men om den verkligen är så mycket annorlunda från föregångaren, visst 4G, men annars, nja. Sjukt fräsigt dock att de lyckats integrera antennen i ramen kring telen, smånice!

Nej, nu skall jag ut i det lysande vädret och ta mig en tur på den gamle damcykeln...

Kommentarer
Postat av: bloodline

den saknar 4G... den har bara fått ytterligare en dos av de funktioner som Symbian haft i fem år... typ multitasking (eller det kommer i en uppdatering senare, men ändå!)

2010-06-08 @ 23:15:05
Postat av: Joakim Nilsson

Dom nämnde inget om att Iphone 4 stödjer 4G, men vad spelar det för roll när 4G bara funkar på typ en buss i Stockholm?! :/

Det där med Multitasking kommer direkt "inbyggt" i Iphone 4. Iphone 3G och 3GS får uppdateringen gratis den 15 juni om jag inte minns fel. synd bara att Multitasking och en del andra saker inte kommer att funka i 3G:n då den inte har hårdvaran till att klara av det. :/

Jag vet inte hur lite du kan om din iPhone Axel... kan säga att det är en jävla massa nya saker, både i hårdvaran och mjukvaran! =P



Mitt stora problem just nu är vilken operatör jag ska välja! Tre, Telesnor eller ska jag behålla Felia? Jag vill verkligen inte behålla Felia, men har dom bäst abonnemang även till denna generationens iPhone så får det tyvärr bli så. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback