10:e mars...

har jag faktiskt legat på latsidan, dock endast när det gäller bloggen, som kanske märks med tanke på att det var fyra dagar sedan sist! Men annars kan jag säga att det är allt annat än latsida, gymmet rullar på, samt att livet går vidare. Sitter just nu på kontoret efter att ha tagit en stadig fika med Staffan, varpå vederbörande skulle ner till cykel-johnny vid gamla happybaby. Väl inne skulle Staffan tvunget "känna" på en kolfiberräcer som stog längs upp, längst in på ett ställ. Detta resulterade i att han tillsammans med butikskillen lyckades riva ner alla reklam inom ett område av 2m...Staffan kommenterar händelsen med "smått pinsamt"...

Rosso Corsa


Nero Daytona


Grigio Titano


BlueTourDeFrance


Tänkte bara här ovan visa lite av Ferraris nya 458 Italia, som nu börjar så smått rulla av bandet i Maranello, mer här...

Annars blev det en lazy-vecka, som inte innehåller sådär värst mycket skoj, blev skola i Måndags, sen ledig resten av veckan, måttligt skoj! Har blivit en del lekande i Autocad istället, börjar bli grymt haj på programmet nu, varpå man enkelt fixar nästa tenta.
 
Satt även nu och kollade på Aftonbladet om en rolig anekdot som rullas upp igen, nämligen Lars Vilks mohammed-karikatyr. Jävla idioter som försöker mörda honom, Jihad-jane och vad pressen nu kallar allt möjligt. Typiskt islam att reagera på detta viset, dom ska få bränna flaggor och språnga bomber, men så fort någon börjar rita roliga gubbar så tar det hus i helvete. Nej fan, religon är grunden till 95% av allt ont, resten är fan Mona Sahlins fel, skitkärring...

Nu blev jag trött efter att ha avreagerat mig, så jag cyklar bort mot Jocke, allt för att kolla på BadCompany2 som han och Staffan nu har köpt! Skall nog se upp för självmordsbombare på vägen nu när jag har pratat om rondellhundar... 

Kommentarer
Postat av: Staffan

Smått pinsamt indeed! =)

2010-03-11 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback