13:e mars...

Nästan så att det blev Fredag den 13:e, men tji fick vi! Hursomhelst så är det nu Lördag, samt mycket fint väder ute, vilket verkligen transformerar folk till det yttersta. Undrar varför man, när det blir sol men är 2 grader varmt skall envisas med solglasögon, fastän hela denna staden ligger i skugga. Menmen, jag skall väl sluta sura och vara glad att man kan cykla utan att behöva värna om livet för att det är halt och slaskigt...

Autocad lek...


Har verkligen förälskat mig i AutoCad, blev förvånad över hur lätt man kommer igång med att använda programmets snabbkommandon, samt hur lätt allting ter sig. Wildfire var förvisso lätt och snabbt, men detta är snäppet värre, kan börja fixa till lite små grejor på folks hus och dylikt, kan bli en bra svarta pengar inkomstkälla, ungefär som varenda pizzabagare gör...

Dagen började annars lite abrupt, kom inte upp förrän lite över 8, vilket jag verkligen ångrar. Fick slänga i mig frukost och dylikt för att kunna komma i någerlunda tid till Gymmet. Väl där var det ganska mycket folk, samt min lilla pingla som höll på med sitt. Jag tog tillfället i akt att köra ett mellantungt axelpass,vilket välkomnades av kroppen. Blev en 6:a med 27,5 hantlarna på militärpress, kändes helt ok, så nästa veckan kanske man slänger upp 30kg i stället. Roligt också att när jag cyklade förbi söderslivs så hade någon roat sig med att slänga ner tidningarna på isen på kanalen, snällt...

Rosso Mugello...


Dagen fortsätter nu i maklig takt, detta med att jag skall bortom Jocke, som nu spelar battlefield med Staffan, varpå jag skall äta en bit. Sen skall jag nog bara njuta av att vara ledig, kanske blir det en kväll i Vinslöv, who knows...

Kommentarer
Postat av: bloodline

ahhh... se där... du håller på att designa en buttplug som står stadigt på golvet och som man kan skruva fast på väggen? Eller?

2010-03-13 @ 15:47:06
Postat av: Axel

Ja, tänkta sälja iden till föreningar "armlösa och döva bögars" förening, tjäna storkovan när skinkryttar klubben nappar...

2010-03-13 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback