15:e mars...

Har faktiskt funderat lite, varpå jag kommit fram till att jag nu är lite mätt på att åka skidor för denna säsongen. Efter ca 10resor hitochdit så kan jag dock vara nöjd med årets skörd av backar. Kan ju även ta credit för att jag lärt jimz åka bräda, även om jag själv numera väljer att inte stå på en sån, då det är helt enkelt skittöntigt, fräkare med skiz...

Vallåsen...



Annars så började dagen som den bör, tidigt. Detta varpå jag begav mig mot skolan för en snabb och onödig föreläsning. Tycker dock synd om Rafid som måste dras med alla jävla idioter som inte lär sig något, speciellt grodpojken, han är fan värdelös! Duger inte ens till bränne...

Glömde ju även att berätta anekdoten om Kims källare, som nu troligen klassas som nukleärt avfall, detta efter att han stängt av frysboxen och troligen glömt någon form av fisk i en påse där i. Denna fisk hade sedemera gått över i flytande form och förpestat alla luft i grannskapet. Hursomhelst så lyckades Zanna slänga ut möget efter ett misslyckat (men modigt) försök av mig och Kim (mest Kim)...



Nej, så nu beger jag mig hemmåt för att äta lite, kanske glo på lite tv och bara vara. Senare cyklar jag nog in till Strafe en runda för att muntra upp honom, speciellt nu när hans internet tog slut, så han inte kan surfa gubbsjuk-hemsidor längre...



Kommentarer
Postat av: Staffan

"Grodpojken- duger inte ens till bränne"..Nästan lika klassiskt uttryck som pyssel&bög-hörnan på åhlens...

2010-03-16 @ 12:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback