17:e mars...

har nästan hela denna gråa dagen paserat och jag har inte blivit många erfarenheter rikare. Dock blev jag ett Iphonefodral rikare, eftersom jag träffade Mette nere på Fenix, varpå hon överlämnade just fodrlaet som hon stickat till mig, sjukt snygg blev det, och billigt, kostade bara en kram...bra vänner man har!



Såhär glad blev Loke när jag imorse skulle lämna honom, varpå han i ren protest klätrade upp i min mors nytvättade kläder och lade sig! Tyckte han var en bra ide, vilket jag tyckte var lite skoj. Det värsta var att han faktiskt låg kvar när jag väl gick, så han somnade troligen där.

Dagen började annars rätt skoj, med ett bra ryggpass, varpå jag duschade, sen fixade lite skit där borta. Fick ju fan snylta tejp av elektrikern, vilket kändes lite sjukt. Sen blev det en långkörare på kontoret där jag lekta med AutoCad, och tillslut löste gåtan...




Nu skall jag slänga mig på cykeln dock, allt för att sticka bort till Jocke som troligen sitter och spelar lite. Skall dock inom Knsum på vägen för att köpa lite mjölk och bananer så man har något att äta medans man glor på spelet...


Kommentarer
Postat av: bloodline

kul att notera är ju att det inte är hundfan som har rört till kläderna utan att ren tvätt behandlas så redan från början. Kräket har bara lagt sig ovanpå och plattat till röran

2010-03-20 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback