19:e mars...

Jaha, då har även denna vecka kommit såpass långt att man kan kalla den helg. Skönt dock, så tiden den skrider lite framåt ibland. Nästa vecka blir nog lite värre, då vi börjar med en ny kurs, och det är aldrig skoj. Hoppas nu bara det inte blir nån rysare, utan mer en lite mindre jobbig matteinriktad småkurs...

Oops...


Lite småskoj måste jag säga, den lilla lokala olycka som drabbade de små lokförarna idag. Tur skall väl tilläggas att ingen blev skadad, men smatidigt att de måste blivit jävligt snopna när skiten välta. Tror nog man kan se att marken var lite väl vatten sjuk, och därför inte pallade trycket från tåget. Hursomhelst så fick jag detta fotot taget max 15minuter efter att olyckan skett, körde därf örbi för kanske en timme sedan, och då var där rätt lugnt...

Nya Bmw 5-serie F10...


Fick även dessa två bilder när jag var ute och hämtade min cykel på Mohlins, nya 5-serien, som enlig mig själv är sjukt snygg. Så mycket bätte än förre generationens, och hur kommer då inte M5:an att se ut, oj. Kan ju även säga att nu funkar min Röda fara igen, efter en smärre operation, nytt vevlager fixat, nice...

Nu skall jag överväga mina options, då jag är inbjuden VIP till en konsert på Magazinet, rätt nice, eller om jag skall ringa Strafe och se vad han fixar&trixar med. Man vet aldrig, han kanske sitter där i Pyssel&bög hörnan på Åhlens. Skulle dock tro att jag sticker en vända till Jimmz och grabbarna, hålla Nicke lite sällskap. Allt detta för ett grymt axelpass imorgon, hoppas nu bara Macke kan orka sig upp så man kan köra lite med honom...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

VIP på magazinet?! hahah eller hur, finns inget fett med det stället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback