22:a mars...

Nu blev det ett lite längre uppehåll, men den som väntar får se. Sitter faktiskt just nu på kontoret och har precis löst gåtan med det konformade hålet i AutoCad. Ger förtjänsten till min kopp med mjölk som jag precis drack upp, den gjorde allt, jag slapp göra något, nice. Ser även att klockan börjar bli mat, så det är inte konstigt att det nästan kurrar  i magen...

Kollar även ut och ser hur allting är grått och trist nu när snön har smält. Kan ju ta och bli vår, så känslorna börjar svalla lite, hade varit ganska trevligt. Blir väl snart en första repa med någon av cyllarna i det närmaste, hoppas då att Staffan och jag kan ta en runda uppe i Bockeboda eller dylikt. Annars så börjar det ju även närma sig sommarlov, då blir det till att slita järnet hela sommaren, bara jobba, träna, äta och sova...roligt! Kanske får tid för lite fritid också, men vem vet...

Holy cow...


Dagen har dock innefattat en kursintro, där det nu är bärverk som gäller. Gillar dock upplägget med en stor sista inlämning med mindre inlämningar längs vägen bättre än en tenta. Även det att vi bara läser 1/3 av boken gör mig grymt glad. Men tiden går fort, så snart är vi där, i slutet på kursen...

Gårdagens kväll innefattade ju även ett pass bowling, där jag, Staffan, Zanna, Kim, "Loiuse" och Henke tog två banor till vårt förfogande. Mindre tjusigt fick jag vara med i tjejlaget, bugar och tackar, men skoj hade vi fan! Sjukt underskattad "sport" det där med bowling, nice också att vi var de enda i hela hallen....

Nej, hem och slänga i mig lite mat, men först hopp opp på cyllen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback