24:e mars...

tänkte jag bara informera alla om att det idag är 9månader till julafton, kanske någon som skall börja tänka på att handla julklappar nu innan rushen startar. Men skämt åsido, skönt att man nu börjar känna hur våren den kommer närmare och närmare, varpå temperaturen den bli tillräckligt behaglig för att slänga på sig shortsen. Blev ett snabbt prat med Love på Fenix, varpå han kommenterade att uteserveringen kommer nästa vecka...nästan shortstime där...

Annars har dagen varit som de vanliga lediga dagarna, allting började med en runda till gymmet. Efter ett bra och välförtjänt ryggpass, blev det lite fika i sofforna, detta med Anders, Roger och Per. Sen bar det av vidare mot kontoret för att lämna in lite shit till skolan...

Porsche RS...


Nu skall jag verkligen sätta mig på cykeln och bege mig mot Jocke för att glo lite. Han sitter trolige noch spelar, varpå man får hoppas att Staffan också sitter och spelar. Men jag vet inte, det enda jag vet är att det kanske blir en runda ut till Färlöv och Kim senare ikväll, vilket uppskattas. Sen blir det tidig morgon imorgon, då det är föreläsning klockan 08.00, allt för att kunna glida på en ledig Fredag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback