26:e mars...

Vilka dagar dessa senaste två har varit. Detta med tanke på att det har varit lön, csn och att det har varit fint väder. Har egentligen inget att klaga på, eller? Nej, nu skall jag inte vara ett as och försötra denna fina stunden. Skall faktiskt snart ut och äta lite lunch på Däckia, vilket kommer göra dagen lite bättre. Blir nog lite svartjobb också, fixa till Jockes bil...

Panamera Turbo...


Som synes ovan fick jag och Emil fint sällskap när vi gick förbi tågstationen, när denna lilla saken körbi in framför oss. Dock så var vi påväg mot en föreläsning som skulle bli en riktig långkörare. Kvantfysik är fan inte på riktigt, speciellt inte när man använder osäkerhetsberäkningar om saker som egentligen bara finns underså korta perioder att vi inte kan mäta dom...

Nu skall jag faktiskt bege mig mot verkligheten. Får nog fan bli en tur ner till Fenix, så man kan få lite skit slängt efter en. Kanske blir ett korsord till det ,vem vet. Enda jag vet är att nu får det fanimej vara vår, ingen mer snö. Och det kommer från mig, inte illa. Nej, skall nog skriva lite mer imorgon, så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback