27:e mars...

har vi fått hela årets regnmängd idag då ja, för så mycket har det inte regnat på flera mellenie. Skulle bege mig från kontoret kring 16.00 och det var ingen trevlig syn. Har faktiskt sällan blivit så blöt som idag. Byxorna fick jag skrapa av från benen innan jag kunde kränga mig i ett par mjukisbrallor...



Bilden får för dagen symbolisera dels att det snart är dags för första rundan, men även att Staffan idag tog steget in i en helt ny dimesion, då med en riktigt grym kolfiber Bianchi. Här finns bilder på den helt sjukt snygga cykeln. Något som jag verkligen fastnade för var den snygga inre kabeldragningen samt det snyggt böjda underröret...

Annars har kvällen varit lugn, har suttit hos Staffan och spelat lite, samt glott lite på televisionen. Det var ju dessutom den där förbannade Earth-Hour. Roligt att dom ber folk släcka en timme, för att rädda jorden. Tänk då på att den energin vi sparar på detta är ungefär vad Kina förbrukar på 30-40minuter. Så det enda folk gör är att dra fram klockan lite, men det gör fan ingen skillnad...

Nu skall jag bege mig mot sängen, och då hemmåt. Sen är det Söndag helt plöstligt, varpå Måndagen följer, och en ny tenta. Skall bli skönt att kunna få undan allting på Måndagen, för att sedan kunna njuta av att jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback