2:a mars...

har vi gått in i den tredje månaden på detta året, och tiden rusar verkligen! Tyckte det var nyss man var hos Kim och firade nyår, men icke alltså. Skall dock tillägas att vädret i Kstad är idag helt underbart, solen värmer men snön ligger kvar, det gillar vi allt. Det var som att cykla på moln imorse när jag tog mig till Friskis. Blev ett lätt bröstpass idag, då jag nu har den lätta veckan framför mig, och den supertunga bakom mig, dock kommer det bli tungt igen nästa vecka så...

Annars blir denna dagen lite lustig, då jag måste ta mig ner till tåget nu snart, om ungefär tio minuter, då dom tyckte det var en bra ide att bara ha en föreläsning 15-17 idag. Roligt för dom, trist för oss pendlare...

Salong Geneve 2010...


Morgondagen blir dock mycket lugnare, då jag kan skatta mig ledig! Detta betyder förstås att det blir Frikis, rygg öfr den delen, och att det blir en lugn dag i övrigt. Kanske skulle ta sig till Vallåsen någon dag, så man inte missar det sista av vintern, vill ju testa skidorna en gång till!

Nej, nu beger jag mig mot tåget och vidare, tja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback