31:a mars...

Nu har det tyvärr blivit ett lite längre avbrott än vad jag tänkt mig, men det beror faktiskt på att jag har så jävla mycket på g. Kan ju börja med Måndagen, som faktiskt blev en heldag i skolan, något som jag knappt kommer ihåg hur det känns. Har ju fan bara varit ledig på sistone. Hursomhelst så blev det 08.00 till ca 15.19. Dagen började med två föreläsningar, som följdes av tre timmar hål, varpå vi skulle ha tenta, då i AutoCad. Eftersom jag är så sjukt grym på just detta, så blev tenta ca 5minuter lång. Jag var först ut, tätt följd av Emil, som även han höll med om lekskolenivån.

Väl på tåget så blev jag sittandes utanför Tormestorp i ca 45minuter, p.g.a. växelfel i Hässleholm. Skoj, sitta och glo på en bäck och ett sletet ruckel på vischan i en eon. Men jag kom hem till slut, varpå Tisdagen följde...

5D MKII


Så nu har jag alltså varit inhyrd på jobb, då i GBfrysen, något som pågår tills imorgon. Man måste ta vara på alla chanser att tjäna pengar, måste ju köpa carbonhjul till cykeln i sommaren. Har dock in varit så mycket att göra, vilket faktiskt gläder mig. Ända som grämer mig nu är att jag vill vara klar med fysikuppgiften, något som jag bara gjort halva. Måste göras imornkväll.

Sen nu skall jag faktiskt ta en officiell vilovecka från gymmet. Detta har inte gjorts på ca 8månader, då jag kört minst 5ggr i veckan. Tror kroppen behöver vilan...Sen kommer ju min Käre bror och hans fru hem, så det kan ju vara trevligt av mig att spendera lite tid med dem för en gångs skull...

Nej, nu cyklar jag till Staffan en snabb sväng, tja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback