4:e mars...

Man kan inte annat än att njuta av att det faktiskt är ganska fint väder ute, om än att det var kring 7 minus när jag cyklade till Friskis. Kände att jag inte ville springa ute idag, då tempen tar rätt mycket på lungorna nu, så det blev 5 snabba km på löpbandet, följt av lite specialövningarr på benen. Inte en enda snygg tjej var där idag heller, vilket är sjukt ovanligt, speciellt på morgonen...

Gårdagen blev dock en hektisk historia, då jag senare efter lunch blev inringd till att jooba lite, vilket resulterade i att jag fick slänga mig in ifrysen. Som vanligt så var det sjukt jobbigt när man väl skulle ringa Khamit, åd han kan vara världens näst mest omständiga människa. Resultatet blev fyra pallar med glass som han säkert hade jättemycket sokj med att lasta denna morgon! Blir kanske även så att jab måste rycka in imorgon också, vilket resulterar i att det blir kvällsträning, trist!

Geneva part II


Resten av denna dag skall nu innefatta lite annat jobb, då jag håller på att skriva lite listor till Daniel på Däck1, varpå jag tar 13.23 tåget för att ha en tenta kl 15.00. Skall bli roligt att se om man kan fixa den på en kvart, kanske en halvtimme, då extentan han visade var rätt patetisk. Men det skall även bli lite skönt att ha första delen avklarad, så man kan påbörja projektet!

Nej, nu skall jag kanske koka lite pasta samt äta den tillika, sen kanske jag spelar lite, eller skriver lite listor, vem vet, snart är det helg. Kanske Vallåsen på Lördag, bra idé!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Listor till daniel? inventering eller?

2010-03-04 @ 21:30:17
Postat av: Joakim Nilsson

omg @ AM!!!!! snyggaste bilen på lääääääääänge! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback