6:e mars...

Dagen har verkligen varit till belåtenhet om jag skall vara helt ärlig. Kan börja med att säga att jag just nu lyssnar på Jumper med Third eye blind, samtidigt som jag växlar till gårdagens På spåret, då jag konstigt nog missade detta! Troligen för att OS nu har pågått och ratat ut just detta program ur tablån, tyvärr...

Annars så började dagen med att jag var uppe och yrade klockan 06.00, samt kokade min sedermera vanliga skål med gröt. Vid kl 07.00 så svängde jimmz upp på infarten, varpå färden begav sig först mot Rinkaby för att hämta Uffe, sen vidare mot Vallåsen. Vilken dag, solen sken konstant, folket höll sig i den gröna backen och vi trixade lite överallt! Hann dock bara filma två gånger, sen åkta vi som bara den! Får nog bli ett par bättre begagnade TwinTips, så man kan grinda lite etc.



Nu skall jag bara njuta av kvällne, var mjukt utbjuden till Tobbe&Sandra i Vinslöv, men jag orkar fan inte köra ikväll, lider av sjuk trötthet, så det blir troligen en insomning här på stället. Finns få grejor som är skönare än att vara riktigt trött, varpå man sedan går och lägger sig, nice...


Kommentarer
Postat av: Joakim Nilsson

hahahaha feta hopp =P =D

Postat av: bloddline

instämmer med föregående talare!

2010-03-12 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback