11:e maj...

var helgen verkligen över och synd är det, då det är tillbaka till verkligeheten som gäller. Blev dock precis klar med resten av veckans skolarbete, så jag kan förhoppningsvis få jobba av mig lite tristess de närmsta dagarna. Sen mitt i skiten är det ju helgdag, var den nu kom ifrån, troligen någon form av religöst skit. Ateist är ju det enda rätta...

Nu tänkte jag dock bara vara resten av kvällen, blir kanske en promenad med Tomas, även om klockan börjar bli sent på kvällen. Hade dock varit skönt med lite friskluft efter att ha suttit med den kanske enklaste arbetsmodulen hittills, dock inte den tråkigaste.

Före                                     Efter


Roligt att jag nyss kom på att jag och Emil satt på tåget idag och diskuterade hur roligt det är med vapen och allt skoj man kan göra med dylikt. Hoppas bara han inte plockar fram hagelbössan på sommarfesten! tyckte bara det var värt att nämna hur sjuka vi egentligen är!

Nej, nu får jag ta och cykla ut i mörkret...


Kommentarer
Postat av: bloodline

snygg bild... men vafan har den med arbetsmoduler att göra!?!?

2010-05-18 @ 00:15:47
Postat av: Joakim Nilsson

ser jag fel eller är där inte en massa saker inklippta från andra bilder? =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback