19:e maj...

Usch vad jag har varit gräslig på att uppdatera. Känns dock som att jag inte alls har varit nära kontoret på länge, vilket kan bero på att det enda jag gör är skola, träna och jobbar.  Kan väl försöka bli lite bättre, men nästa vecka är det slutprov som måste göras. Detta kommer verkligen göra att jag inte kommer ha någon tid för att jobba, men vad gör det, kanske behöver ta det lite lugnt nu inför sommaren...

Annars har det hänt en hel del, vilket kan ses på bilderna nedan. I Fredags blev det shorts-förfest hemma hos henke, där tillochmed Malin fick på sig ett par byggarshorts. Vi rörde oss snabbt ut på balkongen för att njuta av den lilla värmen som fanns, och balkongen hos henke är väl...ja...

Pics...



På Lördagen begav vi oss mot Broby och sanatoriet istället. Där blev det, efter många om och men, en rundgång, där Tomas var räddare än allt. Men skoj var det. På kvällen blev det så Class, då Tomas spelade lite. Mycket folk, mycket snack och lite hockey, men fan va skoj det var. Synd om de som fick stå i världens längsta kö dock...

Nej, nu skall jag bege mig mot fenix och Viscious, allt för att dricka en kopp te. Sen blir det till att sticka ut till sina jobb för att glo lite!

Kommentarer
Postat av: Jonas M

ska du ställa upp i fitness five?

Postat av: Axel

Jodå, tyvärr, har dock ångrat mig, men redan betalt tyvärr. Du då, du ställer upp eller?

2010-05-25 @ 18:03:33
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback