7:e april...

Jag mår faktiskt lite sisådär igår, kan va för att det blev en sjuhelsikes löparsväng igår, ungefär två timmar efter ett bra pass tyngdlyftning. Sen var det bara till att bita i det sura och dra sig upp imorse och slänga sig ut i stormen. Det blåste faktiskt rätt bra och jag frös ändan in i frysen, inte för att jag slutade frysa där, men jag fick ivarjefall mer kläder på mig....

Sen var det bara att jobba lite, har nästan blivit så att jag åsidosatt skolan lite, allt för att kunna göra skiten nu i helgen. Hoppas nu bara att det inte blir för jävligt att skriva, men än en gång, bara att bita i...! Sitter dock just nu och glor på Avatar, för jag är ju tydligen den enda människan på jorden som inte sett den. Har kommit så långt som att de spränger det där enormt skitfeta trädet!



Så detta var eftermiddagens äventyr, direkt efter träningen så stack jag ner till Yllan, där Johan och Daniel nu har fixat in sin grannes 355:a i hallen. Passade på att sitta och knyta lite bekantskap, dock inte första gången jag sitter i endera 355 eller Ferrari, men det ÄR den vackraste av dem alla. En gång får det bli en sån, grå med oxblodsläder...porr!

Nu skall jag bege mig, vart vet jag ej, dock skall jag glo klart på filmen först, självklart, men det är ju världens längsta, så jag är inte härifrån förräns vid 12 inatt...

Imorgon blir det ett axelpass, sen lite bilar och sist lite Fenix.

Glömde nästan filmen, ursäkta min sjukt fåniga röst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback