13:e november...

Jaha, då sitter jag själv kvar i denna lilla håla kallad kristianstad, men jag är inte bitter. Speciellt inte när hela min familj är i Stockholm och har sjukt trevligt, ännu värre då min bror fyller år om ynka 4dagar. Men jag får göra det bästa av situationen, kör väl ner till Yngsjö och sätter mig senare, har redan lagat met (ungstekt kyckling, så grymt bra blev den) samt att jag får tända en liten brasa. Sen blir det till att njuta av "Såmycket bättre" även om det tyvärr är lill-babs som skall hyllas, jävla hagga...



Bara lite bilder frånochtill under några dagar. Har väl inte hänt så mycket mer iveckan, tyvärr blivit många för många dagar i skolan, vilket tär på krafterna. Men på gymmet kämpas det, Tycker att Erla verkligen visar vad hon går för, något som verkligen gör mig glad. Att ha henne som träningpartner gör verkligen skillnad, ty jag får lite välbehövlig spänds- och funktionsträning, inte bara det klassiska lyfta-skrot upplägget. Skall dock inte ta bort glädjen i att träna "vanligt" men fan va man får ut mycket mer när man verkligen ger järnet...

Denna dagen har dock förlöpit utan klausuler, vilket glädjer mig, fick dock gå till Friskis imorse, då min cykel stog på kontoret. Stormen tog på krafterna, så jag valde att löpa dit istället. Väl efter det stack jag glatt upp till Henke, varifrån vi dsen gick ner till Fenix och åt en bit, allt för att chatta lite med glada vänner. Sen tog Jag, Azin, Sara och Henke en välbehövlig promenix på staden, gick i grymt många affärer, inklusive borett, där jag och henke gladde oss med att skriva fula ord med brevlådebokstäver, mycket underhållande...

Så nu blir det till att hem och värma kycklingen, elda lite samt koka brocolli, allt för att troligen inte gör ett skit mer ikväll, somna ensam som vanligt trolige, skoj...

FAB-Design...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 21:07:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback