16:e november...

Ikväll ska jag fan klaga lite, blir kanske lite glada tankar med, menmen. Kan ju börja med att breagga om att jag klarade första delen av tentan, sjukt nice, så nu hoppas jag bara att andra delen också gick galant, men jag är inte rädd, eller bitter för den delen, jag lyssnar ju på Petter/Timbuktu just nu, där vilar inga ledsamheter. Faktiskt en ting kring Petter jag tänkte jag skulle klaga lite på, bara för det är skoj att jag stör mig på det.

Vilken idiot på Tv4 ville ha in Christer Sandelin i "Så mycket bättre"?! Måste ju vara ett skämt, han är ju fan inte någon artist, gamla jävla glam-wannabee med ansiktet lika fullt med botox som kissie, vilket inte säger lite. Jämför honom med någon som Petra eller Petter, som tar en låt och verkligen gör den till sin, kanske ändrar lite text och showar lite. Christer sjunger den "lite" poppigt, sen glider han ner igen, fuck it...

T.o.m Duvanders firade MFF, sjukt nice!


Andra bilden är ganska talande, detta händer om du glömmer telefonen hos Henke, speciellt när han är lite sleten och vill jävlas. Roligt när ens far ringer och denna bilden kommer upp, lite felkopplat blir det i proppskåpet, clashigt! Det roliga är att jag nästan glömde den andra grejen jag ville klaga på, men nu kom det! Zlatan, varför får han årets guldboll, han tycker ju inte ens om att spela i Milan, han vantrivs ju, inte konstigt dock, så dåligt han spelade i Barca. Synd att inte Gerndt hade gått en rond i landslaget, kanske gjort nått mål, då hade han fått den direkt, för HAN har förtjänat den, även om nu MFF är bättre alla tider...

Nej, nu skall jag bort till Maxi, allt för att sen hem och glo på "Äntligen hemma", lite smått med vuxenpoäng på detta, men vafan...

599GTO for life...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Utveckla gärna hur du tänker kring Zlatan. Ingen egen favorit men han valde faktiskt själv att gå till Milan. Antagligen för att Barca är ett stort jävla skämt. "Hej vi står för en ren och snygg fotboll, ingen reklam på våra tröjor etc etc. Och vår tränare fick avsluta sin aktiva karriär för att han blev dopingavstängd."

2010-11-17 @ 02:24:22
Postat av: Axel

Jag kan ju börja med att säga att jag själv inte heller är något Barca-fan, men Zlatan känns lite trött just nu, men alla skriverier börjar nog tära på honom. Men vad vet jag, han kanske mår skitbra och trivs enormt i Milan, men matchen mot Inter var varken bra eller underhållande och straffen, nja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback