21:a oktober...

kan jag lova att helgen är här, eller att den iallafall är sjukt nära. Skoj för min del att Gustav och Martina kände för att komma ner och hälsa på. Har precis kört in till staden, Jag och brosan var ute och gick en runda med Loke, var måttligt mörkt där nere ikväll, även om fullmånen hjälpte oss lite. Sjukt trevligt dock tycker jag, det, det är nice!

Annars har det varit en måttligt produktiv vecka, lite energiberäkning, lite tentaplugg. Satt helt själv på biblioteket idag, var kusligt lite folk, än tystare i avdelningen för utländska böcker! Fick dock mycket gjort, vilket kan vara bra såhär två veckor innan tentan, men den skall nog gå vägen, börjar bli säker på den där tillämpade byggnadsfysiken. Sen började vi i Torsdags på en ny konstuktionsbit, där en kille från Tyrens kommer undervisa, första föreläsningen och jag var såld, ämnet var sjukt skoj!

SnowyHeart...


Jag tog mig en liten funderare mid jimsan idag, vi åkte ju lite väl mycket skidor förr vintern, så nu hoppas vi på att det bli en än värre vinter, så vi kan åka ännu mer. Börjar rycka lite i snögenen, man känner hur man bara vill ut och glida lite, styla och njuta helt enketl! Men det kommer, som allting annat, bara man väntar lite extra, vill ha det lite extra etc....

Annars har jag fan inte mycket att förmedla, har haft någon form av sträckning eller muskelinflamation i min vänstra trapz, tog det lite chill på ryggpasset idag, chins utan vikter etc., kändes faktiskt lite bättre. Så vi får väl se imorgon, skall först slakta lite ben, blir tunga bj, gillar vi, samt lite axlar. Se om jag orkar köra tung vecka eller om jag får chilla lite med det osckå, trist!



Nej, nu skall jag hem, kanske titta lite tv, troligen inte plugga, allt för att sedan bara slänga mig i bingen, först skall jag dock dra på lite nya sängklaäder, då sover man som ett barn, gillas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback