30:e oktober...

Jag slarvar deluxe. Kan dock inte hjälpas, nu när det vankas tenta har det inte blivit mycket annat gjort än att jag har suttit i skolan eller på bibblan i stan och läst. Har ju självklart blivit en massa träning också, senast imorse när jag och Per tog oss an ett grymt benpass. Det kommer kännas i låren imorgon, vilket är en klar välsingnelse, benträningsverk är det bästa av allt!

Dock blev det lite trist i Onsdags morse, när vi som vanligt slängde oss på tåget för att ha en sista föreläsning i det vackra ämnet tillämpad byggnasfysik. När vi väl kom ner till skolan visade det sig att den var inställd, så vi tog vårt pickochpack och rörde oss mot tåget igen, måttligt trist. Ludvig tog det dock med ro...



Annars har det faktiskt inte hänt så förvånansvärt mycket annat, nu har ju PJ rest iväg, kommer man inte se den exilsvensken förrän i Januari, om han mot förmodan inte försöker stanna i Costa Rica lite smått olagligt. Så nu blir det till att försöka förmå att lösa korsorden själv och spela domino på internet, attans. Vi andra här i Sverige har ju förhoppningsvis en sån sjuk vinter att se fram emot, hoppas nu bara snön vräker ner, så det blir den bästa skidåkningen genom tiderna, oförglömligt skoj...

Så nu skall jag bara njuta av att sitta framför datorn lite, kolla runt på olikt skit. Tror inte det blir något tentaplugg imorgon, kanske skriva lite på en skrivuppgift istället, så man kan få in den skiten också, sen blir det till att fixa lite installationsteknik. Upptäckte nu att jag satt och lyssnade på DiLeva på Spotify, han bara gled in på någon lista lite sådär smålustigt. Får slå över, blir lite Petter istället, lyssnar och njuter, nu är det helg...

599GTO - TopNotch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback