4:e oktober...

Tiden går ju så rysligt fort såhär på höstkanten, helt plötsligt så är det mörkt vid 19 på kvällen, mystiskt. Annars så tar väl skolan just nu mycket av orken, även om jag inte får ihop mycket av den där konstruktionen, menmen, skall se om Ludvig kan hjälpa mig med det imorgon, trots allt "ledig" en dag till, vilket kan behövas efter idag....

Började med att träna, vilket nu efter en träningsfrivecka var rätt slitsamt. Benen stog på schemat och de fick veta att de levde. Körde knöböjen som 3:e övning, varpå 70kg fick bli min högreppar vikt, ganska pinsamt lite faktiskt, men det kändes. Så imorgon blir det lite axlar, lite länd och en del bröst, dipsen skall bli så skoj...

Sen körde jag tillslut ut till Däckia för att äta lunch, varpå Peter frågade om jag skulle hjälpa honom på lite utejobb, varpå jag glatt tackade ja, då det var 3minuter utanför staden. Tji fick jag när det var en fucking betetröska, detta monster till maskin skulle vi lyckas palla upp, skoj. Inte för att jag är klaustrofobisk, men att ligga i maskinertiet för att få under en plåt var inget skoj, men efter många om och men +en extra lastbil så fick vi av hjulet...

Från nya telen...



Så nu blir det till att lägga Daniels lagerlistor åt sidan för kvällen och cykla bort en sväng till Frikktion, allt för att se om han spelar eller om de fortfarande glor på serie. Morgondagen blir en liten utflykt till bibblan, kanske lite lunch någonstans och sen blir det till att skriva som attan, kanske får klart uppgiften tills imorgonkväll, kan jag lämna den på Torsdagsmorgonen, allt för att reta Anders, men ändå sitta på föreläsningen.

Skeppohoj, sista hemmamatchen på Söndag...




Kommentarer
Postat av: Jonas

Borde du inte få en topp i träningen om du vilat en hel vecka? Allting ska ju va läkt och "ready to go". Du bör kanske se över din planering.

2010-10-08 @ 01:00:44
Postat av: bloodline

you just had to didnt you!

2010-10-08 @ 09:47:17
Postat av: Joakim Nilsson

axel kan aldrig hålla sig HELT ren från träning i en HEL vecka! no way! Det är ungefär som att männskligheten skulle klara sig uttan olja. visst hade det funkat ett tag men sen hade vi börjat använda den igen efter ca 20min! =)

Postat av: Axel

Jonas, trevligt dock att du läser här måste jag säga. Ja, jag var i topp fysiskt, dock var min inställning på all time low, vilket innebar att jag tyckte allt var tungt...

2010-10-11 @ 13:26:48
URL: http://wescbyaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback