16:e september...

Coolt, reflekterade bara över att det har fan blivit en del inlägg, även om senare delen av 2010 har varit slarvig som få! Men nog om det, sliter på som aldrig förr, konstruktionen är helt flippad, han bara slaktar oss mer och mer för varje föreläsning och idag lyckades han slänga en sjudundrandes hemuppgift till oss. Inte nog med det, man måste lämna in den, något som han sket i förra kursen. Stackars Ludvig han sitter nog och sliter momentmatriser just nu...jag gav upp när mina ögon började blöda...

Nog om Anders och hans kurs, nu sätter vi den mot något annat, typ...ja, veckan har ju varit ledig iallafall, gjort en hel drös skolarbete, men även tränat samt slitit på fenix stolar en hel del. Har ju lyckats slinka in där ett par times när Dolle haft vägarna förbi på lunch, mycket roligare kan man knappt ha på 35minutes!



Har ju fått umgås och ta hand om HenkeP nu när han har börjat laga mat själv. Kan inte vara lätt när man lyckas tända fyr på en burk pepparkakor, jo, pepparkakor, mycket roande när man fick det mms:et! Har ju blivit en del promenader nu när hösten vankas, detta jämte träningen gör verkligen inte underverk för benen, och jag som måste få upp de med +10cm i omkrets till näsa sommar, ek-stolpar till legs är det enda rätta, resten kan vilken amatör som helst leka fram på några år, menmen...

Nu sticker jag fan till Maxi, skall leka med självbetalningen, alldeles nytt och coule, I'l be there!

mYCKET EROTISKT LADDAT KLIPP! kÄRLEK TILL SNÖN FÖR EVIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback