21:a september...

Än en gång sker det skitroliga, men strunta i det nu, för nu blir det storytelling time. Så nu kan jag pusta ut för tillfället, lämnade precis in den första av tre stora uppgifter denna terminen, så även om min dag var "ledig" har jag slitet, innerst inne. Plus att de nu har bonat klart golvet här uppe på kontoret, mye vaekert. Annars blev det lite lunch nere hos Daniel, potatismos och köttbullar, måste börja gå upp i kalorieintag nu, känner mig lite på nedåtgång i vikt, inte bra, känns som jag äter hela tiden, menmen...får bli lite proteinpannkakor på Torsdag!

Annars var väl helgen väldigt mycket mot det lugna, Lördagen avslutades tidigt, sålikt Fredagen, men skönt var väl det. Söndagen innehöll ett parti fotboll, där tjejerna spelade lika mot Djurgården. Synd dock, de förtjänade denna vinsten, om än den försvann precis innan slutminuten...Roger sörjde hela vägen hem till Fjälkinge, det vet jag...

Busy desk...


Nu börjar det faktiskt bli lite kyligt om benen, även om jag ska hålla ut, det lovar jag, inte så långt kvar. Med slagregnet i Sydskåne igår var det verkligen inga glade miner på Tåget, Måndag och regn, awesome. Men har man bara två timmar föreläsning för att sedan sticka hem igen gör det inte så mycket...

Kom nyss på att jag har mina träningskläder i tvättmaskinen, måste nog hem och få in skiten i torktumlaren, så jag kan träna när jag arrives in kstad imorgon, blir ett litet pass axlar, mage och länd, skall bli mycket tillfredställande. Har mellanlätt vecka nu, 10reppare, för att köra 15reppare nästa, allt för att hämta igen två veckors tunga lyft...

Riktiga män kör inte bil, de lyfter den till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback