28:e september...

Usch, tvi och ve må jag säga. Men först måste jag klaga lite på allt möjligt, även om jag just nu är inne i lite av ett lyckorus. Tycker det är skönt att Frida och jag idag snackade lite om skidresan, bara det får en att bli lycklig, mmmm, snö och skidor, kommer bli great! Sen är det ju mindre än tre månader tills julafton, aldrig fel faktiskt...

Annars rullar det på, börjar snart bli dags för halvterminstenta, vilken jag nyss glodde på, kommer inte bli nådigt. Fast åandrasidan kommer ju konstruktionen att bli förjävlig, så jag får väl trösta mig lite med det. Den är ju inte förräns efter jul heller, jippie. Samt att denna veckan, veckan då jag inte har någon träning för att jag inte vill, så har jag flest dagar i skolan dessutom.



Som ni kanske inte ser från sista bilden hade jag privilegiet att få sitta intill Tågmannen häromdagen, denn lustiga form av uteliggare/transa som bara åker mellan älmhult och malmö tror jag bestämt. Han var med i 100höjdare med filip och fredrik, kanske inte världens längsta inslag, men han var med.

Annars har det varit lugnt, både hela förr veckan och helgen, var en snabb runda på Taste i Fredags för att säga hello till Henke&jocke, annars inte mcyket tjafs. Har inte varit så engagerad i ¨någon form av hittepå, kanske bli bättre nu när jag får vila lite från Friskis, man skall ju trots allt vila sig i form! Söndagen spenderades dock hemma med Per, varpå vi glodde på herrarnas +105kg i tyngdlyftning, inga små killar, men sjukt duktiga fetton!

Nej, nu sticker jag hem till Henke och glor lite, sen blir det upp till skolan imorgon, snabb föreläsning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback