10:e januari...

Fy fan va slarvigt av mig, men jag skyller ifrån mig och säger att vintern har hållt mig från kontoret. Sitter ju nästan bara på biblioteket nu, allt för att där är så gött att plugga, nice. Jag få väl försöka köra med lite mindre inlägg, plus lite fler bilder för att hålla uppe min spirit för bloggen, vill ju verkligen inte sluta nu...



Vintern har ju verkligen inte varit snäll, även om det nu har töat i flera dagar. Blev dock en runda till Vallåsen i Fredags! Allt för att träna lite inför skidsemester i Trysil med goda vänner, riktigt skoj! Blir en hejdundrandes semester, bara snön och kylan håller i sig, sitter och småglor på webkamerorna varje dag! Sen har det ju inte varit mycket i skolan heller, alla tentorna klara, förutom en ny på Torsdag, då konstruktionen skall fixas, sjukt nice...



Sen hoppas ju tillochmed jag på lite varmare väder, allt för att längta tills sommaren. Hoppas man kan få någon form av jobb på någon konstruktionsfirma, tänkte börja ringa runt lite för att kolla upp möjligeheten. Men för stunden så har jag ju GB utifallatt jag skulle stå där. Funderade precis på vad jag skulle köpa på börsen också, när alcoa släpper sin rapport i afton. Det brukar ju bli haussat på börsen några veckor efter det, high hopes...

Nej, hem och äta, ut och gå, bygga muskler och plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback